Startsidan

Sommar!

Skrivet:    ·  Allmänt
En helg med sol, bad, avkoppling och familjen! 
Planerna va Gbg, men har känt mig stressad, så lätt att köra på i samma tempo som innan. Så efter lite fram och tillbaka bestämde vi oss för att bara vara hemma, Gbg finns kvar. Och trots att det va nåt så positivt så kände jag bara stress med att åka. Glad att jag kände efter och lyssnade på kroppen. 
En fredag hemma med älskling. En lördag med mama på stendörren när Jimmy och paps spelade golf. Grill på kvällen, sommar och semesterfeeling och sån avkoppling jag behövde. En söndag precis som igår. 3 bad, lunch på klippan, sol och livet med pyret i magen! <3
Avslutade helgen med att köpa lite nytt till pyret! Babybjörn bärsele i ljusrosa, så himla fin,  overall från P&P. Och så massa fina Newbie kläder. Tack Johanna! 

Nu soffan & film med mitt allt! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR