Startsidan

Härliga helg!

Skrivet:    ·  Allmänt
En fredag med några timmars sol på balkongen, sen lite homemade pizza på filodeg, vego för mig och skinka för Jimmy. Lite fotboll och mys i soffan. 
En lördag med sovmorgon, sov 11 timmar både jag och älskling så det behövdes nog. Sen åkte vi ner på stan en snabbis och fixade lite ärenden och så vidare till Sthlm för att fira Max 11 år! Lite grillat, kubb och tårta och vid 20 va vi hemma i nypan igen. Köpte lite snax och kollade film. Men alltså. Köpte lite naturgodis och skruvar som jag alltid älskat, gjorde dip men allt va fel och inget va jag sugen på! Haha kroppen och smakerna ändras verkligen! Mådde illa av allt, dipen va fel smak och naturgodis vill jag aldrig mer se! Några bitar räckte. Gravid och så.  Det enda gottiga jag kan tänka mig är typ glass & allt ska va iskallt! 
Jimmy är på golfbanan och jag har just gått en timme med Sandra. Så skönt ute även om  regnet hänger i luften.  Ny dricker jag kaffe & läser mama. Sen ska vi ut till svalsta på fika och fira Lasse lite. Puss på er och ha en fin söndag! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR