Startsidan

Villen dag är det idag?

Skrivet:    ·  Allmänt
Semester! Älskade semme! Knappt koll på villen dag det är, datum har jag ingen aning och klockan kollar jag knappt på. Äter när vi ör hungriga och sover när kroppen är sådär skönt tagen av värmen. Älskar vädret! Och klagar inte, kunde önskat mig två ständiga kylklampar under fötterna bara, så svullen och varm om fötterna, speciellt på kvällarna. Högläge och iskallt fotblad är ju det bästa. Grillade hos m&p igår efter femöre och sstt med kylklamp under fötterna när vi åt. Dröm! Och så fick jag fotmassage av min älskling när vi kom hem. 
Några dagar hos familjen Lindblads, alltid lika mysigt och lite annulunda i år när jag har pyret i magen, men där är man som hemma och kan sova när man är trött och resten kör vidare. Tack bästa för magiska dagar! 

I torsdags hämtade vi äntligen vagnen! SÅ fin och SÅ nöjda! Nu står den i vardagsrummet och allt börjar kännas så verkligt! Hoppas bara pyret kommer älska vagnen som jag älskar promenader! Men vi ska göra vårt bästa för att hon ska trivas där! <3
Nu prom i värmen och sen brygghäng med Sandra! Måste tvätta & dona lite inför Gotland oxå. Köpte även lite smått på Ikea, så nu är säng, byrå och lite annat på plats i pyrets rum. Mysigt att ha klart även om hon inte kommer sova där själv första tiden.

På med bikini och lite frukost i magen! Ha en fin dag! Puss! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR