Startsidan

God morgon!

Skrivet:    ·  Allmänt
Vilken semester och vilket väder! Magiskt verkligen! Att inte behöva kofta på kvällarna, att bada och sola dagarna igenom och så värmen! Galet ju! 
Kan erkänna att nätterna är lite jobbiga, lider verkligen inte av värmen annats så länge jag dricker massa vatten och får va vid havet och kunna bada hur mycket jag vill, så mår jag bäst! I måndags flyttade vi in hos Lindblads, badade vid Stenvik hela dan och grill på kvällen. Håller ändå ut på kvällarna, jag gick och la mig vid 01 igår och gänger kom långt senare, skönt att man ändå kan välja när man vill sova. Tog ut tvn och spelade wee på altanen ä, sjukt mys. 
Passsde på att ta en morgonprom nu när huset sover. Hot hot mint sagt! 
Snart åker vi nog ut till Stenvik och badar alltihopa, med lunch, kaffe, solstolar, leksaker och solkrämer. Bästa! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR