Startsidan

Fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Finally friday! Inte sista dagen innan semme som för många andra, men nästan! Jobbar bara 3 dar nästa vecka, så det här är en försmak på den känslan. 
Sorry för lite dålig updste här, men tiden finns inte alltid. Här kommer allafall en luren update. 
Onsdag TRÖTT dag på jobbet, inte ens kaffe och solig lunch hjälpte. Bara så slutkörd och trött. Bestämde mig för att ta ut en arbetsfri dag på torsdagen vilket va bland det bästa! 
Onsdag kväll med min fina Natta på Rökeriet, börjar bli stammis där! Älskar att jag verkligen tagit vara på fina kvällar där. Det är sommar om nåt! Amanda va sjukis och fick stanna hemma i sängen. Räkor, kvällssol och ett fullsatt hamnen. Fint! 
Torsdag och ledig dag! Sov 11 timmar, tog en morgonprom vid vattnet och åkte ut till femöre med mami. Och vilken dag! SÅ rätt att ta en dag i solen, ett bad och mänga timmars sol på klippan. Södra är favoriten även om stendörren slår det mesta! Men skärgård, sol, havet och klippor, magiskt! 
Nu prom till jobbet och i em lite sol, grill och fotboll hos m&p. Lördag ska vi till Cattis, Adrian & Ida. Mys! 
Annars då? Pyret sparkar på i magen, mår bra förutom lite ont i fogarna om jag är igång för mycket och nåt nytt, håll! Minns knappt när jag kände den känslan sist. Men då får man gå lite lugnare bara, lyssna på kroppen. 
Ha en fin fredag och fira ni som jobbar sista dagen idag! Puss! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR