Startsidan

Helgen <3

Skrivet:    ·  Allmänt
 
 
God morgon måndag!
Ny vecka som gärna får gå i raketfart. Jimmy åkte till Tyskland igår, för mässa och inköp. Och det är alltid lika jobbigt när han åker, speciellt när det är på helgen. Usch. Men bestämde mig för att ta mig ut på en långrunda precis när han åkt och det va skönt. Hade Foppa i lurarna och kvällen spenderades sen i soffan, åt lite och kollade tv. Skönt men så tomt. Sjukt hur fort man ändå vänjer sig vid att va två, innan jag träffade Jimmy bodde jag ju själv. Men nu är det annat och visst är det ändå fint att man saknar. <3
Somnade vid 22, hade sån huvudvärk så fick ta tablett för att kunna somna, se har jag vaknat x antal gånger inatt. Han saknades bredvid min Jimmy, måste varit det! ;)
 
Fredagskvällen hade vi Niklas och Hanna över. Gjorde egen sushi och drack gott vitt vin. Spelade spel och vann över gästerna i "Med andra ord" Skön vinst, speciellt mot Hanna som är en vinnarskalle om nåt och väldans dålig förlorare! Det blev en sen fredagskväll, somnade vid 02.30 kanske och när taxin kom hade Hanna redan bokat av den en gång och hade ingen lust att åka hem alls. Barnfria föräldrar på vift! ;)
 
Lördagen hade Jimmy bokat squash med pappa och jag och mami passade på att ta oss ut på en långpromis. Kallt men skönt! På eftermiddagen åkte jag och älskling till Svalsta och tog en fika, gosade lite med Vince och myste. Sen tog vi myskväll, gjorde egen tortillapizza och plöjde Farmen 2017. När man väl kommer in det så är man fast, riktigt bra ändå måste jag säga. Intriger, humor och rävspel. Ja, och så blev det söndag. Men va lång helgen kändes! Både plus och minus med att ha folk över på fredagen istället för lördagen. Visst, att komma hem och ta fredag bara han och jag efter en tuff vecka  det har verkligen sin charm. Att somna i soffan vid 22. Sen blir helgen så mycket längre om man har gäster fredagen och myser hemma på lördagen. Sen behöver det inte bli så sent när man ses en fredag. Perfekt som när vi va hos Natta & Adrian och gick vid 22.30. Lagom.
Jäklar va långt det blev! Ha en fin måndag nu! <3
 
Godaste just nu! Och så bra pris på Maxi! Köp köp!!
 
Kall promis till jobbet! <3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR