Startsidan

Fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
FREDAG
 
Hur skön känsla!? Fredag, nytränad och med en kaffe bredvid här på skrivbordet. Bästa känslan helt klart!
Körde slut på mig på crossen och efter en timme va jag sådär lagom svettig och mör i benen. Skönt.
 
Torsdagskvällen unnade jag mig en sol efter jobbet. Å ja, jag vet att man inte ska, men ibland behöver man det - både för värmen och för att få lite färg såhär mitt i vintern. Så sköööönt. Sen åkte vi och handlade allt till helgen, för ikväll kommer Hanna & Niklas på middag! MYS. Tänkte göra egen sushi och gosa med ett glas bubbel. Dom är dessutom barnfria så det blir extra skönt för dom att komma iväg lite. Lördag ska jag passa på att krama på min Jimmy extra mycket, söndag åker han till Tyskland och är borta flera nätter. Usch, får ont i magen bara jag tänker på det. Speciellt jobbigt när han åker från mig på söndag eftermiddag. Vardagarna är ändå mer okej, då har man fullt upp med jobb, träning och kan fylla tiden på ett annan sätt. Men söndag ska han va hemma hos mig. <3
 
Här kommer lite bilder! ha nu en fin fredag!
 
Lunch med m&p igår på ÄT. MUMS
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR