Startsidan

En liten update

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fina!
Torsdag morgon, snart va ännu en vintervecka slut och ett steg närmare VÅREN! Fantastiskt.
Sen sist då? Jobbet rullar på med mer köer än vanligt, en nyanställd tjej till gruppen och en bra stämning. En nystart på nåt vis - för alla. Man har vilat upp sig lite över jul och nyår och är redo för en ljusare tid, en vår och en fräsch start på nya året!
Tisdagen testade jag på ett för mig nytt spinningpass, fullbokat pass och bra instruktör, så 60 minuter på cykeln gick snabbt! Så skönt att få svettas ordentligt.
I går kväll fick jag med mig Elenor att testa pumpen igen, har nog snart lyckats värva henne till Hälso! Och körde med både Natta, Cattis, Nancy. Så kul att det blir så socialt med gymet och så mycket roligare att köra pass ihop! Och känner man för att plugga i lurarna och köra crosstrainern helt själv - ja då finns ju alltid den möjligheten! Bästa gymet om ni frågar mig! Så kul relese också! Triceps har blivit "lättare" och är nu min favvolåt medans axlar som i tidigare relesen va skaplig, är nu sjukt tuff. För att inte tala om benlåtarna! Ajaj!
 
Efter en promis till jobbet är jag redo för en torsdag - några koppar kaffe bara sen är man i gång!
Ha en fin dag! <3
 
Laxsallad till lunch har blivit mitt nya! Mums!
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR