Startsidan

180116

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fina!
Jäklar va det blåser ute! STORM minst sagt! Lite läskigt att sova själv, men inget strömavbrott och när jag hade sagt gonatt i luren till min Jimmy somnade jag på stört och sov hela natten. Vaknade inte en enda gång. Sen fick jag skjuts av bästa Pillan, så skönt att slippa gå i blåsten.
 
Gårdagen bjöd på pump med min Natta - älskar våra pass ihop! Och igår la vi på extra på både benlåten och på biccarna, så grymma vi är! Kändes riktigt bra och faktiskt, man klarar absolut mer än man tror! Sen tog jag längsta promenaden hem i blåsten, så sjukt kallt! Tog en varm dusch och fixade lite mat, veggo nu när Jimmy är iväg. Vitlöksfrästa grönsaker med bönpasta - så gott!
 
Nu jobb, sen spinning! <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR