Startsidan

Tisdag och 12 minus

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fina!
Minst sagt kuliga promenader till jobbet nu. Och blåsten gör ju sitt. 12 minus hade vi imorse, fick höja värmen i lägenheten igår också, det är som att temperaturen inte riktigt hänger med när det är så kallt. Tittar ut genom fönstret här på jobbet och det yr en hel del snö utanför. Lite mysigt när snön väl ligger, men lite mildare kan det allt få va. Måndagen jobbade jag länge, men fick ihop en promis hem också. Så skönt! Ska verkligen hålla i mina promisar nu - det gör så mycket när förkylningen inte vill släppa taget riktigt. Får se när första spinningen kan bli, längtar lite! Har sällis av Foppa på mornarna vilket gör mina 30 till extremt snabba minuter!
 
Fick hem efterlängtade produkter igår! Löwengrip - bästa ansiktsprodukterna för min hud. Skonsamt och snällt, milt och går snabbt in i huden. Stort plus i alla kategorier!
Igår va det exakt ett år sen vi va i paradiset! En av dom bästa veckorna i mitt liv! <3
 
Här är lite av söndagens vårshopping med halva familjen Eklund! Så mysig dag! Verkligen! <3

Dagens promenad till jobbet! SÅ vackert så det gör ont! <3
 
 

 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR