Startsidan

Tisdag 180206

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon tisdag!
Bestämde mig för att skaffa mig en bra dag. Vanligtvis så speglas mina tisdagar av trötthet och konstigt nog en såndär fulkänsla som man kan ha ibland. Och alltid tisdagar. Konstigt va?
Men idag bestämde jag mig för att jobba omvänt, för klart man blir påverkad av hur man tänker. Om jag bestämmer mig för att ändra grundinställning så ger jag mig tusan på att det här ska bli en bättre dag!
Dock sovit kasst, om det beror på att Jimmy inte låg bredvid eller om jag vaknade för att jag va så täppt typ 4 ggr, det vet jag inte. En kombo kanske. Men nu är jag på plats på jobbet och hela gänget är på plats, speciellt mysigt att ha Stina på plats igen, tillbaka efter en vecka i fjällen. <3
Nu är det jobb, ikväll hoppas jag på en prom och en sol med min fina Josse!
Ha en fin tisdag! <3
 
Gårdagens lunchpromenad med Elinor! Vilket väder! MAGISKT!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR