Startsidan

Tydligen lördag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Har ingen vidare koll på varken klockan eller vilken dag det är, men idag är det tydligen lördag och sista helgen innan jobbet kallar igen. Ångest. Inte över att komma tillbaka till alla fina kollegor, men att det här, semester, sol, bad, sena kvällar & sovmornar, oplanerade dagar & den avkopplingen som man bara får efter ett visst antal dagar & veckor utan jobb är på väg att ta slut.  Att glida runt i shorts och linne, brunbränd och utan smink, livet! Och även om det snart är dax att gå hem och nussa bebis så är ledigheten NU nåt jag kommer sakna men oxå leva länge på! Underbara sommar alltså! 
Och vädret! Visst, lite hett vissa nätter men annars har jag njutit av varje sekund! Många bad och fina stunder vid vattnet. Grillkvällar och spontana aktiviteter blandat med ren avkoppling! Ljuvligt! 
Hunnit med glass i hamnen med fina Natta, lite bad på bryggan i kvällssolen, träffat sis & killarna och badat även med dom, Stenvik med mamma, och nu är det tydligen lördag! 
Lite svalare idag vilket känns skönt, för idag ska vi ner på Festdagarna med Stella & Vincent! Köpa ballonger och åka lite karusell. Och sen grill på Arnö på kvällen. Fint! 
För några år sen va karnevalen = fest, utekvällar & sena nätter på stan, nu åker vi ner på dagen för barnens skull! Haha, en ny fas i livet och jag älskar den! <3 
Sen kommer tiden när man skaffar barnvakt och går ner på stan utan pyret, livet hörni. 

Nu ska jag väcka min älskling och dricka kaffe på balkongen i skuggan. Och njuta av dom sista dagarna lite extra! Puss! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR