Startsidan

TRÖTT torsdag

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fina!
 
Veckan har varit trött, em på jobbet igår va ingen lek, trots kaffe och nåt nyponpulver från Gunilla, och idag känner jag mig nästaintill överkörd. Somnade sent efter gårdagens middag med mams, Ida & Annica. Man har alltid så mycket att prata om och hinner verkligen aldrig klart. Började med en middag på The Kitchen och sen vidare hem till Annica för lite kaffe och efterrätt. Vi va nöjda absolut, beställde en Ceasar och en papardellepasta att dela på, jag och mams, Ida & Annica gjorde samma. Men godare Ceasar har jag ätit och pastan va så mäktig trots att den inte va i nån gräddsås, men själva pastan va mäktig. SÅ mätt när jag kom hem även om portionen inte va speciellt stor. Mindre plats i magen kanske. Servicen helt okej och själva stället sjukt mysigt! Så det va väl mest för maten jag inte kan ge toppbetyg. Men, en så mysig kväll!
Annica hade gjort en nyttig liten miniefterrätt, äppelpaj bestående av äpplen i botten och så havregrynssmul utan socker och fett, bara gjord på havregryn och massa frön och kanel. Och så Nicks sockerfria glass till. Så gott!
 
Nu ska jag överleva dagen här, med en massa kaffe och fina kollegor! <3 PUSS
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR