Startsidan

Morning onsdag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fina!
Vägrar jeans än, lite kallt på morgonen absolut, men det blir ju ändå varmt på dagarna. Kjol, klänning & tygskor får hänga med ett tag till, långbyxor kommer man använda hela hösten och vintern ändå. Vill bara njuta av en sensommar och en ljummen höst så länge det bara går! Igår va det ljuvligt ute, soligt men krispigt.
Fina höst!
 
Lunch i solen med Gunilla och efter jobbet blev det chailatte med Natta på Espressohouse, även det i solen. Alltså dom kan verkligen göra chailatte där, jag tar alltid på soya, så sjukt god!
 
I eftermiddag ska jag träffa min Alle, ska bli så mysigt. <3
Annars då?
Jo men magen växer, rakt ut! Haha, den står verkligen rakt ut, undrar just hur den kommer se ut om några veckor! Galet, imorrn är det 7 veckor till BF. Det är ju ingenting!! Det närmar sig kan man säga! Men jag mår bra!
Lite sammandragningar, mycket sparkar på min högra sida, hon ligger nästan alltid med fötterna där, favvoplatsen om man säger så. Huvudet nedåt rumpan uppåt och så fötterna som sparkar till höger. Andfådd och lite trött, lite yr, annars prima! Haft sån tur, peppar, peppar, att ha mått så bra! Känslig och nära till tårar, grät senast till Idol, haha, många känslor på en och samma gång.
 
Hur kommer jag vara som mamma? Hur kommer jag klara att inte få sova på nätterna? Hur kommer förlossningen att bli? Håller alla tummar att allt går bra och att hon är en frisk och pigg liten tjej som tittar ut. <3 Hur kommer första tiden att bli? Kommer hon ha kolik som jag hade? (dock bara första 2 veckorna, men ändå) Kommer hon vara en lugn bebis som sover mestadels? Kommer det att funka med amningen? SÅ nyfiken på vem du är lilla lilla hjärtat! SÅ ÄLSKAD redan nu! <3 Kan bara föreställa mig hur stark och villkorslös kärleken kommer att vara, vår lilla tjej! Nu blir jag sådär rörd! <3
 
Älskar fortfarande allt som är iskallt, isbitar, iskall frukt, speciellt nektariner, fortfarande svårt för havregrynsgröt på morgonen, viss stekt mat, eller doften av stekt mat. Föredrar lätta måltider, märker att magsäcken har krympt, blir mätt snabbare och äter hellre sallader, vegetarisk pasta än kött och potatis. Ja, ni förstår.
 
Ha en fin dag nu! PUSS!
 

Gårdagens lunch på Hellmans!
 
 
Fikamys med min Natta <3
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR