Startsidan

Morgonprom i 27 grader

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej finisar! 
Ute på promis, long time men desto skönare nu! En vecka på Gotland med bara ren avkoppling och nu forrsätter vi njuta av sista semesterveckan här hemma! 
Träffat Linnis & pojkarna, grillat och badat vid Rinkeby, hängt med Jenny, Robin, Jontan & barnen och bara njutit! Vill verkligen att den här veckan ska sega sig fram för jag känner mig inte det minsta redo för jobb, rutiner och vardag! Inte än! Trots att det känns som om vi har varit lediga länge, känns som evigheter sen jag va på jobbet, bra tecken gissar jag! 
Och vilken semester då! Magiskt på alla sätt! 
Va hos BM i tisdags, bästa Rea! Älskar verkligen dom besöken! Lyssna på lilla hjärtat, mäta magen, väga sig lite, ta prover. Allt va bra, förutom järnvärdet som gått ner lite. Har legat bra hela tiden men nu behövdes det lite tillskott. Magmått på ca 32 nu, så ungefär samma som den vecka vi går in i imorrn. Huvudet ligger neråt som på tidigare bedök och jag har väl totalt gått upp 4-5 kg. 

Nu dusch och sen glass i hamnen med Natta! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR