Startsidan

Hej måndag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Välkommen måndag och en ny höstig vecka!
Idag blev det lågbyxor på, fösta gången sen i våras typ. Galet. Men så skönt att sommaren och värmen hållit i sig!
Helgen har varit FIN, fika med mami efter jobbet i fredags, middag hos m&p på kvällen. Mamma hade gjort så sjukt god räkpasta, mums! Sen tog vi kväll hemma innan vi båda somnade i soffan. Och då i fredags kväll fick jag sån "krypa ut mitt eget skinn" känsla, haha! Det kliade så jag höll på att bli TOKIG, mest på magen. Kissnödig konstant, tryck nedåt, mätt och svårt att andas, tryck på revbenen. Irriterad och trött. Men med lite sömn gick allt över! Gravid och så. Lördagen blev det Svalstamys, tog med oss lunch ut och satt ute på altanen. Sen fick vi grill på kvällen, Jenny och Robbin kom ut med Stella så det blev full fart! Avslutade kvällen hemma i soffan sen. Gos <3
 
Söndagen bestod av sovmorgon, Nyhetsmorgon och kaffe i soffan, en promenad i solen - vilket krispigt höstväder, lite fikadejter och så fix och don hemma. Mysig helg, dock gick den alldeles för snabbt!
 
Imorse tid hos BM igen, Jimmy va med, så mysigt att gå dit ihop. Kommer verkligen sakna att gå dit sen när lillan är här, bästa Rea & Karin! Helt sjukt va dom är bäst!! Alla värden bra, järnet har gått upp, magmåttet 34cm och vikten samma som sist. Jag ska bli bättre på mellanmål (igen). Men jag försöker!
 
Ikväll är det dags för föräldrargrupp ÄNTLIGEN! Ska bli så intressant och hoppas verkligen det är givande! Har ju tusen frågor om allt, förlossning, värkar, bedövning, lustgas.. ja allt!
 
Ha en fin höstdag! <3
 
Fredagsfikan med mami <3
 
Lördagslunchen, alltså bästa just nu!! MUMS
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR