Startsidan

Back to work

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon!
Jaha, då va det vardag och jobb igen! Måndagen gick snabbt, mycket att göra på jobbet och så roligt att se alla kollegor. Det är så mysigt med alla fina kommentarer om lilla magen. Värmer verkligen! <3
 
Och att höra att man "bara har en mage", känns ju faktiskt skönt. Att inte va en av dom som ofrivilligt lagt på sig 30 pannor. Sen har jag inte haft nåt riktigt cravings heller, snarare tvärtom. Jag har vetat vad jag inte vill ha, haha. Och när jag ätit nåt vill jag typ aldrig mer äta det igen, förutom plocksallad, det skulle jag kunna leva på! Och det har hållt i sig under hela graviditeten! Och har även gått rätt mycket, promenader istället för gym. Sen kanske man lägger på sig vätska i slutet, det vet man ju inte. Men skönt att få må så bra som jag ändå gör! Peppar, peppar.
 
Nu kör vi en tisdag som bara vi kan! PUSSEN från mig och pyret! <3
 
Gårdagens prom, fick världens sendrag innan och har fortfarande ont, helt öm i höger vad. Ajaj!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR