Startsidan

BABYSHOWER <3

Skrivet:    ·  Allmänt
Vilken söndag! Fortfarande helt tagen!
Fullkomligt överraskad, dom hade verkligen lyckats lura mig totalt! Vi skulle kolla bil, men bilfirmorna va ju stängda så vi skulle åka iväg och handla inför veckan, till Rusta en sväng, sen skulle Jimmy & Jontan kolla en Liverpoolmatch 14:30 hemma hos oss, vilket inte alls va så konstigt. Så vi va tvungna att va hemma tills dess. Senare på eftermiddan skulle vi hem till Natta & Adrian på fika. Inget konstigt med det heller.
 
Hade INGEN aning! Kom hem till Brandholmen, låste upp dörren och där stod dom, SURPRIIIIIIIIIIIIIISE!
Så tagen, överraskad och RÖRD!! Tänk att alla va där för min skull, för vår skull och fixat och donat, bakat och handlat, planerat och pyntat, handlat fina saker, gjord finaste blöjtårtan och bara det, att allt gjordes för oss! Blir helt rörd när jag tänker på det! SÅ lyckligt lottad att ha så fina människor runt oss! <3 Vill bara spola tillbaka till igår och uppleva den eftermiddagen och den överrasknigen igen och igen!
Bubbel, fika, tipspromenad, presenter. TACK TACK finaste ni! Jag kommer leva länge på gårdagen!
Här kommer lite bilder från söndagens babyshower!
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR