Startsidan

Soliga dagar

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fina ni!
Vädret! Magiskt! Vill bara vara ledig nu, sitta i solen och bara njuta med en kopp kaffe. Det hade varit nåt! Hoppas helgen blir fin! Gårdagen fick jag äntligen min klipptid! Som jag har väntat! Äntligen känner jag mig fräsch igen! Klipp och fina lockar hos Linda Augustsson på Klippt & Skuret. Så duktig. Hon tog nästan 8 cm, men det syns knappt. Bara fräsch känsla och ändå fick jag behålla längd. Sen blev det mera jobb och så avslutade vi dagen med en chailatte och massa mys på Espressohouse, jag & Natta. <3
 
Idag har vi workshop hela em, börjar med en lunch på Sunlight och sen en hel eftermiddag med gruppen! Avslutar med en middag på ÄT hela gänget. Ska bli så givande!
Ha nu en fin dag alla! Kram! <3
 
Tisdagens middag, tonfisksallad med små färskpotatisar. Mums!
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR