Startsidan

Sol och fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
UNDERBARA VÄDER!
Magiskt ute, 22 grader och sommarvärme! Promenaden till jobbet va skön, skinnjacka och solbrillor 7:30 på morgonen. Och att få gå den gångvägen, från Brandholmen till stan varje dag är en lyx! Finare promenad får man leta efter! Just lunchat i solen med Eleonor. Nästan för varmt på altanen här på jobbet, men ändå, ljuvligt.
Ikväll blir det grill på balkongen, lite bubbel och UNO kanske, sen helgrillad fläskfilé och mys med min älskling!
Imorrn ska vi njuta av solen HELA DAGEN, bara avkoppling och sommarkänsla. Behövs lite extra för min älskling som har lite för mycket på jobbet just nu. <3
Söndag kan det nog bli en premiärglass i hamnen med Natta & Adrian. Hoppas vädret håller nu.
 
Gårdagen va LYX! Började med en lunch på Sunlight hela gänget, sen körde vi workshop hela em och avslutade med mat på ÄT. Kycklingen såklart, cornflakespanerade, min favvo!
Tack bästa Stina och mitt härliga gäng för en så lyckad dag! Så magiskt att få jobba med så fina människor och tänk att trivas så bra! Lyckligt lottad! <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR