Startsidan

Hej från solstolen!

Skrivet:    ·  Allmänt
Dålig update, jag vet. Men har inte haft så mycket energi till övers den här veckan. 
Trodde nig ändå att tiden och veckan hemma skulle sega järnet, men tack vare solen och balkonghäng med mami i stort sett varje dag har veckan ändå flutit på. Har alltså varit hemma från jobbet hela veckan som ni kanske förstår. UVI och bakterier har förstört min vecka men nu får det fasen va nog! Punkt! Nu är jag värd att få må bra, få jobba, kunna kissa som vanligt och bara få njuta av våren! ☘️ 
Håll alla tummar att skiten håller sig borta nu! 

Idag va vändningen och jag tog mig ut, för första gången på en vecka, tog en långgrunda på piren under klarblå himmel! Vilket väder! 
Avslutade med en salladslunch på balkongen & här sitter jag fortfarande! ☀️ 
Det gäller att smörja sig, jäklar va solen tar! Kände redan i tidsdsgs att det gav lite och nu har jag lyckats bränna på ytterligare färg! 
Vår fina balkong levererar sol från efter lunch tills dess att solen går ner. Ljuvligt. Och fullkomligt älskar utsikten! 

Nu ska jag in och ta en dusch och sen åker vi mot mina älskade svärisar och Jimmys päron och grillar i kvällssolen! Nu ska jag njuta gånger tusen, det kan jag lova! 
Imorrn pirrigt fika som jag knappt kan bärga mig för! Men det blir mer om det imorrn! 
Puss fina! 💕

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR