Startsidan

Fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Fredag igen!
Så skönt, bästa känslan eller hur?
Veckan har gått sjukt snabbt, kan bero på att jag va hemma i tisdags och det blev ju verkligen en kortisvecka.
Lyx på sitt sätt. Igår fick jag sån där enegriboost när jag kom hem! Slängde i en färg i håret, dammsög hela lägenheten, städade badrummet och plockade. Till HÖG musik. Det är verkligen nåt speciellt med att pula och fixa hemma, utan stress och med hög musik.
Hade balkongdörren öppen, fåglarna kvittrade och det va verkligen VÅR i luften. Så underbart!
I onsdags va vi hemma hos familjen Lindblads, tog med lite hämtmat och myste.
Jag tog jätteräkor med basilika från Chilinamnam och testen plockade från Rhodos, spett och pizza. Men alltså, räkorna, drömmen så gott det va. Så länge sen jag åt där och ibland är det gott!
Mysigt med lite vardagslyx.
Känner äntligen att jag ligger i fas på jobbet, jobbade över lite i onsdags och fick massa gjort. Så skönt att få bocka av lite på listan som annars har en förmåga att bara bli längre.
Idag fick jag även sms att min beställning från Åhléns har kommit! Klickade hem nya gardiner till köket och även nya grå bedset. Passade på när det va lite rabatt, blev ändå 500kr i rabatt. Så ja, tjänade lite på den shoppingen!
 

Grått, grått! Men så fint det kommer bli! En riktig makeover hemma på Brandholmen snart! Och snart kommer nya soffan och mattan! LÄNGTAR!!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR