Startsidan

FREDAG

Skrivet:    ·  Allmänt
Äntligen är den här, fast det känns som igår, veckans bästa dag!
Jäklar va veckorna går snabbt, men varje fredag är ändå samma underbara känsla!
Ledig helg med den jag älskar mest av allt! <3
Satte klockan på promis imorse, 05.50 och även om det va lite motigt så tog jag mig ut!
45 minusters start på dagen, härligt! Saknar min morgonspinning, men halsen känns inte helt hundra så då får den vänta helt enkelt. Inga undantag på den!
Mumsig frulle och några koppar kaffe i kroppen, redo för några timmars jobb bakom skärmen. Tänker avsluta veckan på bästa sätt här! Extra skönt att ta helg när man känner att man gjort en riktigt bra vecka!
 
Ikväll blir det ett glas bubbel, lite UNO, lite fredagskänsla och en riktig mysarkväll!
Imorrn kommer bästisarna Erika & Johan med tjejerna och där blir det nog många timmars häng!
Lite spel, lite bubbel, lite god mat och sånt häng vi älskar! Ska bli så mysigt!
Söndagen blir det lite firande hos mamma och pappa, mami fyller nästa vecka. Ska bli mysigt att träffa Linnis och killarna också. Ser fram emot en MYSIG HELG med min fina Jimmy! Känner verkligen att jag saknat honom, imorse va jag sådär extra kär, ni vet när man blir alldeles varm i hjärtat. Lycka, trygghet och så himla mycket kärlek!
 
Ha en trevlig helg fina! <3
 
 

Mitt allt! <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR