Startsidan

Höstiga serier

Skrivet:    ·  Allmänt
Nu när hösten kommer är det ju extra mysigt att gossa ner sig i soffan framför en bra serie och nu bara haglar det premiärer och mysiga serier! Förutom Gåsmamman, Hassel och Ockupationen så vill jag tipsa om några feelgoodserier. Såna utan spänning och blod som man bara fastnar i direkt och lixom som ett gift inte kan sluta titta på! Syrrorna är min absoluta favvo, sjukt bra serie! Mer om relationer och kärlek än blod och sprutor, passar mig perfekt. Sen har vi The Bachelor som hade premiär igår, den får man inte missa, även om årets kille inte är i närheten av förra årets. Sen såg jag här nyss att Mammorna är tillbax! Som jag har kollat och älskat alla säsonger, verkligen mysig serie. Jag och Hanna kollade alltid alla avsnitt ihop, det va veckans höjdpunkt!
 
Så mys ner er i soffan, i mjukisar, med tända ljus och kolla serier, det är höstmys på riktigt det! 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR