Startsidan

Helg med mitt allt! <3

Skrivet:    ·  Allmänt

Fredag, alltid lika härligt!

UNO, lite goda tortillas, ett glas vin & soffmys. Helt perfekt avslut på veckan och så fin start på helgen! 
Och den här helgen är så oplanerad och skön, vi vill bara va med varann, behövs när Jimmy är iväg så mycket i veckorna. Njuter av varje sekund i hans sällskap och är inte riktigt hel utan honom brevid. 
Tog sovmorgon och myste i sängen, sen kom Stella Bus och vi lekte lite ute, fick dimrar fixade av Robin & åkte ut till svalsta en liten sväng på en kaffe. Lämnade Stella och åkte och handlade lite. Nu sitter vi i soffan och kollar en match, ska spela lite mera UNO (vårt nya jag veeeeet) och ska ära lite gott tapas, lite biff teriyaki, lite prosciutto, lite oliver och lite ost & kex. En sån riktigt mysig lördag! Passar på för imorrn åker han igen, min älskling. Bara längtar tills den här intensiva perioden är över! Normal vardag ihop, det ska bli så skönt!

Men nu NJUTER vi av nu! <3
Bildbomb på världens goaste lilla tjej! Som jag älskar Stella! 






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR