Startsidan

FREDAGSMYS

Skrivet:    ·  Allmänt
Fredagar! Bästa bästa! 
Efter jobbet åkte vi på en snabbfika i svalsta, kramade lite på familjen och kände tomrummet efter Willekillen, en hund blir verkligen en familjemedlem. Blir så tomt, jag vet precis. Så några kramar och en kaffe kändes jättebra. Sen fick både bolaget och Maxi ett besök, passade på att ladda upp lite för idag oxå! Tortillapizza, UNO, soffan, ett glas vin och Hassel. Så brukar dom bästa fredagarna se ut och jag älskar det! <3

Mitt fina halsband fick jag så många komplimanger för igår och det är verkligen så fint! Enkelt stilrent i silver. Tack älskling!! Du är världens bästa! 
Nu har vi just vaknat här och kaffet är på. Kaffe och Barchelor i sängen och i em ska vi hem till familjen Lindblads! Äntligen ska vi träffa bästisarna igen! Och jag köpte sötaste kläderna till Meja igår så dom hoppas jag hon blir glad för! Blev nästan sugen på att köpa samma till Stella, bara (nästan) 2 års skillnad, borde funka? 
Ska bli så mysigt! Men idag får inte klockan bli 5 på morgonen, söndagen blir ju lixom lite trött då. Hörs säkert imorrn ha en finfin lördag! 
Nu mys i sängen! <3

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR