Startsidan

Fina fina helg! <3

Skrivet:    ·  Allmänt

Så va det söndag igen! Dagarna går så fort, helgen skulle va en dag längre, tänk så skönt det vore! 

Lördagen blev en mysig dag, en kväll i världsklass! Tapas och vin, han & jag! 
Älskar tiden ihop! <3

Idag har vi mest myst hemma, plöjt serier och ätit långfrulle. Sen åkte Jimmy vid 17, usch va jobbigt det va! Kommer hem igen på torsdag kväll och veckorna går ändå okej, men udag va det jobbigt på riktigt. Men snart är den här perioden över, som jag längtar! 
Tog mig ut på en lång promis, skönt att komma ut llute, färgat håret och fixat mat och matlåda. Men vad jag saknar honom! Roliga veckan på g, kanske oxå därför alla känslor sitter utanpå. 

Hoppas ni har en mysig söndag, nu ska jag göra det bästa möjliga och tända massa ljus och mysa ner mig i soffan. Puss på er!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR