Startsidan

171016

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej måndag!
Så va den här helgen slut, en så mysig helg med så mycket kvalitetstid och gos. <3
Jaha, ny vecka då. Och börjar nästan kännas som vardag att Jimmy är iväg. Den här veckan är det Visby måndag till torsdag. Så även om jag ska fylla den här veckan med massa bra träning, måndagsmiddag ikväll hos fina Ida, prom med Josse och lite sånt, så längtar jag ändå till torsdagkväll när han är hemma igen, min älskling! <3
 
Söndagen blev en bra mix av sovmorgon, långfrulle i soffan, en tur till Norrpan och Lager157 (två jeans och en luvis fick jag med mig hem, för typ inga pengar) Handlade lite för veckan på vägen hem, fixade lite hemma och körde några rundor UNO innan vi lagade tacos och kollade Syrrorna. Fick till en kvällspromis också, så vacker kväll! Alltså så sjukt mysigt program! Fastnade verkligen för säsong ett och nu har tvåan kommit! Älskar den!
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR