Startsidan

Johan Rheborg - Sveriges roligaste man!

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fredag!
En riktig skrattfest blev det igår! 1,5 timme med kramp i magen. Han är verkligen rolig allas vår Fredde, verkligen min typ av humor! Ja, hela Culturum skulle jag säga! Vi skrattade ikapp! Så har ni möjlighet, kolla in Rheborg - så kul och mysigt att göra nåt med jobbet en helt vanlig torsdag. Gick till Voyage sen och jag tog en god Ceasar. Helt okej! Fick salta och peppra en del, annars så.
 
Lite bilder från gårdagen!
 
 
Fin promis till jobbet imorse, får passa på när man fortfarande är förkyld och måste vila från gymet. Men nästa vecka hoppas jag va igång igen!
Fredag, jobb till 16, sen klippning hos Pernilla på Klippt & Skuret (äntligen en tid!) och ikväll Thanks giving middag hos fina Natta & Adrian! <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR