Startsidan

Hej mitt vinterland!

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon!
Blev en uppfriskande prom till jobbet imorse, 28 minuter dörr till dörr. Skön start på dagen och känner mig lite piggare med frisk luft. Men ändå för förkyld för att träna, så igår fick jag motvilligt skippa pumpen och jobbade istället till 18. Lång dag, 8-18, många sjuka och dom som är på plats hostar ikapp. Halsen känns, det svider sådär irriterande, täppt konstant och nyser hela tiden. Däremellan rinner näsan. Kuuuuuul?! Dock värst på mornarna och ingen feber allafall. Känner mig redan så mycket piggare än när jag vaknade. Promenaden kanske gjorde sitt! Måste försöka vänja mig av med nässprayen, den håller sådär max 3 timmar sen är jag igentäppt igen. Blir så trött på den här envisa förkylningen! Vad ska man göra mer än att vila, äta strepsils och dricka mycket vatten? Har ni nåt tips så gärna, för nu vill jag känna mig pigg!
Hade allafall världens mysigaste måndag med räkor, bönpasta framför fotbollsgalan!
Nu kör vi en tisdag med full fart till 17, sen efterlängtad fika med Sandra! <3
 
Gårdagens lunchpromenad! SOL!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR