Startsidan

Fredag med bowling och mat

Skrivet:    ·  Allmänt
En mysig fredag med familjen Eklund! Firade Jontan och Robin med lite mat på Rhodos och sen lite discobowling! Över förväntan kul, inte spelat på jag vet inte hur länge, men det va kul! Extra krydda att det va musik och fredag! Körde banan med Vince, Stella och Johannes men barnen tröttnade efter nån runda så jag hade mest mys med dom små! 
Stella va riktigt kramig och Mariig, så mysigt! Så jag älskar den lilla tjejen alltså! <3

Tack familjen! Avslutade med två avsnitt Modus i soffan och lite poppis! 

Nu frulle och Wahlgrens! Sen blir det nog lite fix i förrådet, panta och fixa. 
Fina härliga efterlängtade helg med min Jimmy! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR