Startsidan

En lördag i svalsta

Skrivet:    ·  Allmänt
Söndag, sköna söndag! 
Ligger i soffan ute i svalsta och bara är. Skönt mysigt och inga måsten. Vaknade vid halv 9 av Stella som kom in. Gos! Bättre start är nog svår att få. Sov kvar alla syskonen igår efter att grabbarna bowlat, jag drog iväg på lite spinning följt av handling med Josse & mormor. Och sånt tar tid vill jag lova! Herregud så söt hon är då mormor Eklund! Skrattade en del jag och Josse. Sen plockade vi grabbarna vid rosavalla och åkte ut till svalsta. Tacos och plump, ett glas vin och massa prat i soffan. En sån lördag, som jag vara älskar! 
Ska snart iväg till papsen och fika lite, sen söndagsmys, serier & soffmys. Perfekt söndag! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR