Startsidan

Tips

Skrivet:    ·  Allmänt
Måste dela med mig av det här goda nyttiga kvällsmyset som jag åt igår!
Kan ju såklart ätas när som, till mellis till frukost, ja när som helst egentligen.
Frys in skivor av banan, jag har lagt i små fryspåsar, perfekt att ta fram! Lägg i botten av en skål och fyll på med Propod choklad! Så enkelt och så sjukt gott! Verkligen min favorit just
Sen är frysta bananer i sig jättebra att ha i frysen, lägga i yoghurten på sommaren, oxå för att det ska hållas kallt, toppa med lite hallon och granola och du har världens somrigaste frukost!
Sen kan man även ta fram och fixa till en smarrig glass! Man kan blanda i kakao eller vad man nu vill och vips har man en efterrätt! Så hem och testa!
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR