Startsidan

170518

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fina!
Varmt ute, redan vid 8 när jag åkte med Jimmy till jobbet. Så skönt! Och helgen verkar bli fin också, magiskt!
Redan torsdag och helgen närmar sig med stormsteg! Några timmars jobb idag, sen promis med mami som är brun och hemma från ett soligt Spanien. Tänkte köra Ekens en runda, så fint där och lixom lagom mycket skog. Inga ormar heller än så länge, men det kommer väl.. Mitt värsta, usch! Riktig ormfobi hos fröken här!
Hoppas ni mår bra?
Helgen är ganska oplanerad, vilket känns så skönt! Annars kan man säga att nästan varje helg är bokad fram till Midsommar! Alla fall nånting varje helg och försöker hålla det så, är lördagen bokad vill jag hålla söndagen fri. Fredagar är heliga, då bokar vi bara in nåt i yttersta nödfall! Det är vår dag lixom, vårt fredagsmys är det bästa på hela veckan! <3
Söndagen ska vi hem till m&p och fira mig lite i förskott med alla kusiner och respektive, barn och hundar! Blir ett stort gäng! Ska bli mysigt. Hoppas på fint väder bara, för det kan bli trångt inne!
 
Nu ska jag jobba på här! Puss på er och ha en fin dag! <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR