Startsidan

170515

Skrivet:    ·  Allmänt

God morgon måndag! 

Efter en mysig helg med mycket jobb för grabbarna och kanske några timmar för lite sömn är man ändå ganska (eller egentligen inte) redo för en ny vecka! 
Kom hem vid 22 igår och somnade nästan direkt. Åt lite tacos i svalsta med gänget innan vi åkte. Hade dock feber igår eftermiddag men två Ipren så kändes det bättre! Hoppas det inte kommer tillbax, men idag känns det bättre. 

Vill bara spola tillbax den här helgen, en ledig fredag i Sthlm med syrran, en mysig fredag med mannen i mitt liv, en lördag med Josse och Jenny i Norrköping, lite shopping, en grillning på kvällen, en söndag med långpromis i svalsta, en sväng in till stan med Josse & Jenny, tacos och massa mys med Stella! <3
Dessutom har jag kört bil HELA helgen! Det ni! Ni som känner mig vet att jag dragit mig massor för att köra, senaste gången va nog ett år sen, men jag gjorde det! Körde till svalsta, hem från Norrpan, parkerade och ja, så nöjd över mig själv! Klapp på axeln! 

Nu måndag, medlyssning med ny tjej! Fullt ös!!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR