Startsidan

08.00

Skrivet:    ·  Allmänt

God morgon! 

Sitter på bussen med en kaffe och solen skiner på utanför! Vilken fin morgon! ☀️
Tog en kompdag idag, hade lite att plocka ut och varför spara? Ska upp och träffa Linnis, Max & Alex som är hemma! Och ni som känner mig vet att min älskade syster har bott utomlands typ så länge jag kan minnas, har väntat så på att dom ska flytta hem, och så nu, nu kommer flyttlasset gå till Sthlm! Sån himla lycka! Att ha sin syster en timme bort med bil och inte 5 timmar med flyg, buss och tåg. Lite skillnad! Och så Max & Alex, mina killar! Så stora, har så mycket att ta igen! 
Och nu är dom alltså hemma och ska kolla på lägenheten, fixa lite med skola och förskola.

Kommer bli en mysig dag i Stockholm! <3





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR