Startsidan

Snö & pw med JOSI

Skrivet:    ·  Allmänt

Äntligen kväll!

En jättebra dag på jobbet! 
Fått så mycket cred och så fina ord av min kära chef på utvecklingssamtalet! Nya mål och nya utmaningar! Känns riktigt bra och jag är så glad att just Stina är min chef och att jag hittat rätt igen! Att trivas på jobbet är verkligen så viktigt! 
Dansugit & städat badrummet, tvättat & fixat! 
Mötte upp Josse för en pw i snöblasket! Inte jättetaggad till en början, det lockade att va hemma vi mysa i värmen, men känslan efter, när man kommer hem och tar den där varma duschen, rakar benen och färgat bryn och fransar! Så skönt! Och ja, det va så värt!
Nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund och sen säga go natt till min Jimmy! <3

Redo för en fredag! Underbart!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR