Startsidan

FREDAG!

Skrivet:    ·  Allmänt

Alltså hur snabbt har inte den här veckan gått? Galet! Gårdagen bjöd på storhandling, korvstroganoff och bönpasta, soffmys och fruktsallad! Sen somnade vi strax efter 22. Man är så trött på kvällarna. Hoppas ändå att vi orkar vara vakna lite ikväll så man får ut så mycket som möjligt av veckans bästa dag! 

FREDAG
Startade morgonen med morgonspinning! Bästa starten och speciellt på en fredag! Och idag gick det lite extra bra, hade DEN energin med en bra instruktör, en fullproppad sal och musik som får endorfinerna att spruta! 
Fick sen skjuts av Jimmy till jobbet, sån lyx! 
Ska försöka att inte stressa upp mig över att vi har lite för mycket inplanerat den här helgen, ska försöka tänka att vi hinner bara va, ingen stress! Men man vill ha den här mixen, ni vet, den perfekta mixen av lite inplanerat, lite  tid att ta igen sig, vila, mysa och bara va.

Efter jobbet idag en sväng till svalsta, en snabb fika, sen mitt bästa, handling, tapas & bubbel med mitt allt! 
Imorrn sovmorgon, träffa Hanna & Niklas äntligen! Och sen fira Olivia, Jimmys kusin som fyller, på kvällen antagligen lite spel &vin. Söndag fika hos mina päron. Japp. Det va allt! Men som sagt, bara mysiga grejer! <3

Ha nu en fantastisk fredag! 





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR