Startsidan

FREDAG

Skrivet:    ·  Allmänt

Älskade efterlängtade fredag! 

En hektisk vecka för både mig men framförallt för min Jimmy som flänger runt till både Estland & Visby på en och samma vecka. Dessvärre ser nästa vecka likadan ut med sena kvällar nästan varje dag. Men man får stötta varann och när man kommer hem på kvällarna så ska det vara noll jobbsnack, bara återhämtning! 

Kände mig sådär imorse när klockan ringde 05.40 men jag valde ändå att dra iväg på spinning! Det gick bra, körde på men efter 30 minuter när tiden va som bäst och ni vet när man känner att det här passet kommer slå alla rekord, då slutar min pulsmätare att fungera. 
Så typiskt! Men huvudsaken är att jag vet att jag gjorde ett grymt jobb! Bästa starten på dagen! 
Dricker vaniljte här och har tagit två tabletter faktiskt. Tänker att det kan trycka bort det här, skum känsla i kroppen!? Ont i bröstet, lixom långt ner och så axlar, rygg, nacke och huvud.. Vägrar bli sjukis nu! Så håll tummen! 

Och ha världens bästa FREDAG!! 

 




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR