Startsidan

Tillbakablick 2017

Skrivet:    ·  Allmänt
TILLBAKABLICK 2016
 
Tänkte bjuda på en liten summering av året som gått! Det kommer bli mycket bilder, men en bild säger ju mer än tusen ord.. eller hur?
Året har bjudit på en hel massa härligheter! Började med en dejt på Voyage som slutade med att jag träffade mitt livs kärlek Jimmy! Sen har det blivit resor, både Samos med min älskling och Warsawa med Johan & Erika! I augusti började jag nytt jobb och hittade hem både jobbmässigt och på Brandholmen. Trodde aldrig jag skulle trivas lika bra som på IF, men jodå, det gick! Fick även världens bästa chef och det är jag så glad för! I september skrev jag mig äntligen hos Jimmy och jag blev sambo för fösta gången i mitt liv! Spännande och magiskt! <3
Sommaren bjöd även på en tripp till Halmstad och Tylösand, suschikvällar, rosé och spelkvällar! För lite Stendörren men några gånger fick vi till det. Jacuccibad hos bästa vänner och sena nätter.
Hösten bjöd på mera träning efter en sommar nästan helt utan gymsug, fastnat för morgonspinning och promenader. Mera spelkvällar och vardagslyx, seriefrossa och en december med julmys, glögg och uppesittarkväll. Första julen ihop och det kunde inte bli bättre! Precis som jag alltid önskat! Den bästa julklappen har jag fått - och jag syftar inte på min nya DW klocka, utan att jag träffat världens bästa vän, sambo och kärlek!
Ett nyår som överträffade alla förväntningar och vi skålade i 15 timmar med våra bästa vänner Erika & Johan! Där kan man kalla Bromance på riktigt!
 
Ser nu fram emot ett nytt fräscht 2017 som börjar med en resa till MAURITIUS med min kärlek! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
Ettårskalas för den här lilla tjejen!
 
Spahelg med fina kusiner och en helkväll i Stockholms uteliv!
 
Tacomys hos fina Natta
 
 Babyshower för Carro
 
 Andra dejten med Jimmy, standard med bio! ;)
 
 AW med Nordea
 
 Tidig vår på Stenbrinken
 
 
 
 
 
 
Sushidejt på Brandholmen
 
 
Frukostdejt på Brandholmen, börjar hänga mer och mer här.. Stortrivdes verkligen från fösta stund
 
 
 
 
 
 
 Hotellfrukost med brudarna
 
 
 
 
 
 
 Balkonghäng hos fina Sandra
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 SPA resan vi fick i 30 årspresent utnyttjades med lyx!
 
 
 
 
 
 
 
 
Babyshower för Jutta
 
 
 
 
 
 
 
AW med kollegor på Nordea
 
 
 
 
 
Båtrace i hamnen
 
 
 
 
 
 
 
Mallis med Mami, helt underbart!
 
 
 
 
 
 
 
Hamnen med fina tjejerna Ida, Cattis och Nancy
 
Halmstad och Tylösand
 
 
 
 
 
SAMOS - vilket paradis!
 
 
 
 
Mina killar va hemma och jag fick kramas med både syster, max och Lexi
 
 
 
 
 
 
Firade Cattis & Adrian
 
 
 
Warzawa med Erika & Johan! Alltså vilken helg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Barnvakt åt världens finaste Stella! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR