Startsidan

Soliga eftermiddag

Skrivet:    ·  Allmänt
Njuter av att se solen utanför. Fick faktiskt njuta av lite solenergi på lunchen även om det va ganska kort. Tänk, snart är det vår och sommar och då är det ljust när man slutar! Då kan man ta kvällspromenader medans solen fortfarande är uppe. Det är lyx! Men snart är vi där!
Nu är det snart fika, Ninas lille Theo är här så får bebismysa lite på fikan. Gos! Sen har jag bokat 20 minuter i massagefåtöljen och vips kommer den här dagen va slut! Ser fram emot en skön lång kvällsrunda med Josi med lite sol som avslut!
Har kommit på hur mycket jag saknar min havregrynsgröt! Jag kunde ju längta efter frukosten när jag gick och la mig, dagens höjdpunkt va just frukosten. Och på helgen efter en skön morgonpw. Ska lägga till gröten nu, det är dags! Fick ett tips av Natta, att förbereda havregryn, vatten och proteinpulver kvällen innan och ta med till jobbet för att sen äta till frukost eller lunch, kall. Hur bra som helt ju! Man kan ju ha lite hallon till eller vad man nu vill!
Så nu ska jag bara välja proteinpulver här.. Lika bra att klicka hem lite bars till Jimmy på en gång. Det går åt lite energiintag på eftermiddagarna!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR