Startsidan

På jobbet!

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon!
När är man pigg nog att kunna jobba? Den är svår, men jag tog ett beslut när klockan ringde imorse och efter en dusch kändes det helt okej. Fortafarande matt och halsen känns, men tror nog jag ska klara dagen! 8-18 idag så det blir en lång dag. Men fått kramar och kaffe här på jobbet och det känns bra att va tillbaka!
30 minuters promis till jobbet med bästa Foppa i lurarna! <3
Nu tänker jag skaffa mig en riktigt bra måndag! Känns bra att va på benen igen! Tänk att man kan sakna rutiner ibland! Sakna den vardagen.
Nu ska jag bara pigga på mig så jag kan börja träna igen, men än så länge får det bli promenader utan så mycket puls. Ett steg i taget!
 
 
 
Gårdagen spenderades i soffan, plöjde två filmer, lite Solsidan och avslutade med svenska serien på svt 21.00 innan vi la oss i sängen. Sjukt bra serie, lite Falkkänsla! Den kan jag verkligen rekommendera! Men vissa dar är mindre bra och igår va en sån söndag. Trots att jag hade världens finaste Jimmy vid min sida hela dan, som höll mig i handen, kramade på mig och bara fanns där nära mig i soffan, så va jag nere, känslig och lixom ledsen. Allt släppte när vi skulle sova och då kom tårarna. Bara så. Men det är okej. Man får va ledsen, man får känna.
 
Nu ska jag jobba ikapp lite här och börja bocka av alla 50 mail..
 
Ha en fin måndag och bra start på veckan!
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR