Startsidan

Onsdag

Skrivet:    ·  Allmänt

Det blir inte alltid som man tänkt och planerat. Ännu en dag hemma, sovit till och från tills Hanna ringde och gav massa energi! 

Är som mest sänkt på morgnar och förmiddagar. På kvällarna när Jimmy kommer hem har jag ändå lite energi tycker jag. Igår började vi plöja Tusenbröder för fullt! Saknar nån riktigt grym serie så det går blir bra!
Annars då? Status? Sorry att det blir mycket sjukstuga nu, men det är så det är just nu. Ska snart iväg till vc och kolla lite värden, få ett läkarintyg så jag kan vila upp mig resten av veckan. Bestämde det när jag pratade med Hanna, jag blir hemma torsdag och fredag. Att jag ens funderat på nåt annat!?

Får se vad värdena säger, men virus är det. Usch för att va sjukis!

Såhär pigg vill jag va! Helst nu! <3





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR