Startsidan

Måndag

Skrivet:    ·  Allmänt
Måndag igen!
Ännu en fantastisk helg har swischat förbi och hunnit med sådär lagom mycket utan att stressa det minsta! Skönt. Gick tidigare i fredags och hann njuta av brandholmen runt, laddat med energi, motion och endorfiner, fått ha fredagsmys och somnat i soffan, sovmorgon och många timmar i sängen, barnvakt och myst med världens finaste Ronja & Meja, tränat för första gången på länge, handlat lite blommor till sovrummet, planerat Jennys 30 årsfest och lite sånt. Avslutade med tacos och söndagsmys och massa serier! En perfekt helg!
 
Vaknade 07.10 imorse och hade visst tryckt bort alarmet på både min och Jimmys telefon, men vi hann! Det brukar alltid ordna sig! ;) Planerat veckans träning och hoppas verkligen att halsen håller sig bra och förkylningen kan släppa mer och mer så jag kan hänga lite på gymet med mina tjejer! Förhoppningsvis får jag med mig Josi också, ska bli så kul att få börja träna ihop! Ikväll börjar vi med lite bodyjam!
 
Nu dagens andra kaffe! Skaffa er en fin måndag nu!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR