Startsidan

God morgon!

Skrivet:    ·  Allmänt

God morgon onsdag! 

Satte klockan på 05.30 och efter en kaffe med knäcke va jag redo för spinning! Möttes av snökaos utanför dörren! Noll plogat utanför oss och halt när man inte har rätta vinterskor.. Kom ut till vägen och fick se bussen. Inte mycket att fundera på! Åkte några hållplatser och så tidig har jag nog aldrig varit på gymet en morgon! Alltid sista minuten och så. Men så värt att inte behöva pulsa i snön.
Avklarade 45 minuters morgonspinning och följde kurvan precis! Fyra röda toppar och en maxpuls på alla fyra. Känner mig nöjd! 
Ska få nya cyklar på Hälso snart där man kan se både puls och motstånd. Tydligen så att vi under medelåldern (beräknat på 35-45 år i spinningvärlden) ofta ligger under beräknad maxpuls när man beräknar på ålder. Det måste ju betyda att enligt åldersberäkningen för maxpuls så kommer jag upp i max mycket tidigare än enligt pulsklockan. Inte konstigt att jag är helt slut efter passen! 
Klapp på axeln! 

Nu jobb och förhoppningsvis lunch med mami! Ha en fin dag!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR