Startsidan

Fredag

Skrivet:    ·  Allmänt

God morgon fredag! 

Vaknade 12, ja kroppen behöver fortfarande sömn det är tydligt. Har faktiskt orkat dansugit lite här hemma och nu äter jag lite frukost här i sängen. Vaniljyoughurt med tärnade päron och lite av min favoritmüsli. Ska kolla lite tv i sängen och sen ta en lång dusch, inpackning och måla naglarna. Behöver känna mig lite ny igen, skulle va så skönt med en halvtimme i solariet men får nog skippa det. En promenad skulle jag oxå kunna göra mycket för - inte rört på mig på över en vecka och det känns! Mest för psyket men ändå. Väljer nog att lyssna på mamma och inte gå upp för tidigt, det kommer bara slå tillbax senare. 
Så ja, jag känner mig lite piggare! Peppar peppar! Men ska bara va nu, i sängen med massa serier tills min älskling kommer hem.
Fortfarande sjukt int i halsen på kvällarna och ögonen är små som streck, ögoninflammationen har inte släppt.
Men, jag är på rätt väg!
Hoppas orka med fira Jimmys mormor imorrn med hela släkten! Satsar på det!

Ha en fin fredag och hoppas ni kan njuta av våren, känns faktiskt som vår ute!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR