Startsidan

En till dag i sängen

Skrivet:    ·  Allmänt

Så trött på det här nu! Minns knappt när jag va hemma från jobbet sist, men det fick jag äta upp nu. Trodde kanske jag skulle känna mig bättre och kanske, men sovit från igår kväll tills för en timme sen. Vaknade 14.20.

Då är inte kroppen pigg. Frågan är hur det blir resten av veckan nu.. men det visar sig. En dag i taget. Vill ju bara bli frisk, gå till jobbet och träffa alla fina kollegor, känna mig fräsch, packa träningskläder och köra ett riktigt roligt och svettigt pass på Hälso. Och så komma hem och vara trött av den anledningen. 
Men men, bara härda ut nu, vila, vila & dricka mycket. 
Va sugen på en piggelin igår & då kommer han hem med en box GB glassar, chokladsås, chirre och godis. Sötnos! För mig räckte det med en piggelin och lite sorbet på kvällen. Det bästa för halsen är nog det iskalla. 
Svårt att bli sugen på nåt annat just nu. 

Kollar Renees brygga med Ewa Fröling, vilken kvinna! Stark, självsäker och så cool. 

Just facetimeat med Jenny & Stella, älskade unge! Fick massa energi där. <3





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR