Startsidan

MONDAY

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon på er!
Måndag igen , känns lite som måndag - fredag ibland. Helgerna susar förbi och den här helgen har verkligen varit i toppklass! Firande i x antal timmar med finaste familjen Eklund. Så himla roligt att planera, styra och fixa - sånt gillar jag! Sen när det blir så lyckat och Jenny blev så glad! Visste att dagen skulle bli bra, men det här blev succé! Vill bara ha fredag igen och få den här helgen i repris!
 
Söndagen spenderades med mitt allt, sovmorgon & kaffe i sängen, sen åkte vi ut med Lasse & Susanne och städade lokalen. Två timmar senare och det har nog aldrig varit så rent därute!
Sen tog vi långkväll i soffan, kollade serier, en film och mera mys! Tankade extra Jimmy-energi nu när han ska vara borta i några dar på möbelmässan i Älvsjö. Saknar redan! Och det här med att sova själv när man är van att ligga tätt och känna den närheten.. Bland det finaste jag vet, att få somna och vakna ihop med den man älskar mest av allt! <3
Nu jobb och gymet efter! Ska bli så skönt! Ska inviga mitt nya linne från Star Nutrition! Bara det är ju nåt att se fram emot! Sen handling med mami till morgondagens mamma & dottermiddag hos oss!
 
Ha en fin start på veckan!
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR