Startsidan

Mauritius

Skrivet:    ·  Allmänt

Välkommen till paradiset! 

Klart man visste att det skulle vara vackert, att vattnet skulle vara turkost och sanden kritvit. Men att det skulle vara såhär magiskt! 
Flygresan gick över förväntan och eftersom det va ett nattflyg så kunde vi sova lite. Landade på ett varmt Mauritius och hotellet visade sig vara om ännu bättre än på bilderna, när händer det? Lyxigaste hotellet jag sett med en service som slår allt, en utsikt hur vacker som helst, maten i hög klass och cavan lagom bubblig & torr. Ja men på riktigt, man får nypa sig i armen flera gånger varje dag för att påminna sig om att här är vi, just här på Mauritius och upplever allt det här just nu! Svårt att med bilder beskriva men jag tror att ni kan tänka er! 
På fm svalkar vattnet lite, annars är både havet och luften varm, nu är klockan 10.45 vi har just ätit go frulle med finaste utsikten och temperaturen kanske ligger på en 32 i luften. Parasoll är ett måste! Och jag har aldrig varit med om att solen tar så bra som här! Andra dagen och vi är fasiken bruna redan! Galet! 
Nu ska vi packa badväskan och strosa ner på stranden. Livet här! Och det bästa av allt, att få uppleva allt det här fina med min Jimmy! <3





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR