Startsidan

Fin morgon

Skrivet:    ·  Allmänt

God morgon!

SOL! Det va inte igår! Man känner verkligen hur mycket det faktiskt ger, även om man sitter inne hela dan så märks det på alla här på jobbet idag. Solen lyser utanför och vips är stämningen något mer positiv! Galet va lite sol kan göra! Fick mig en skön men kall promis till jobbet imorse. Att få gå längs vattnet och starta jobbdagen så, kan va bland den bästa starten! Det och fredagens morgonspinning då! Hoppad kunna få med mig natta och köra på fredag, minns knappt när det va sist. Förkylningen kom och så. 
Gick ändå bra att sova inatt, men jag saknade min Jimmy massor! 
Slocknade kvart i 11 efter att ha donat klart, pratat med Jimmy och fått lite i magen! 
Trött tjej men desto piggare idag! 

Fick hem mitt paket från Gymgrossisten med lite gott och blandat. Lägger upp mera bilder sen! Så igår blev det havregryn och proteinpulver med vaniljsmak! 
Värmde som en vanlig havregrynsgröt och blandade sen i lite pulver. Gott och mättande! Testade att bara blanda havregryn med vatten och pulver för att ta med till jobbet men blev inte riktigt som jag hade hoppats så fortsätter testa mig fram innan jag tar med till frukost! 
Nån som har bra tips för att få bra smak och konstisen? 

Ha en fin tisdag! 





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR